Digital marketing

Gør det rigtigt, og tjen flere penge!

Digital Marketing er ekstremt effektivt

Hvis altså du gør det ordentligt. Fordi gør du ikke, så kan det koste dig mange penge, uden du får et egentligt resultat ud af det. Derfor er det klogt at bruge et bureau, som kan styre din markedsføring, hvilket også giver dig mere tid til at fokusere på det, du faktisk vil gøre: profitere!

Digital Marketing er et paraplybegreb, der dækker over fem forskellige områder, som for eksempel søgemaskineoptimering (SEO) og Pay Per Click (PPC).

Digital Marketing har en helt bestemt fordel over konventionel markedsføring; den kan målrettes efter lige præcis den målgruppe, som dit produkt passer allerbedst til. Sælger du for eksempel rengøringshjælp i Rødovre, så er der absolut ingen grund til at markedsføre til andre end dem, som bor i Rødovre og omegn. 

Målrettet markedsføring virker rigtig godt, fordi du ikke behøver at betale store summer for reklame i hele verden, men kan målrette direkte imod dine potentielle kunder. Det koster dig altså færre penge og giver højere omsætning med Digital Marketing.

Som sagt tidligere, så er der fem hovedområder, der går ind under “Digital Marketing”. Hver for sig kan de være ekstremt effektive, men hvis du kombinerer dem, så når din markedsføring nye højder! De fem hovedområder er:

Søgemaskineoptimering (SEO)

Den bedste måde at lave online markedsføring på er SEO optimering til kontinuerlig og relevant trafik. Du bør på ugentlig basis føje flere artikler og videoer til din side, så du hele tiden skaber nye trafikkilder.

Sociale Medier (SoMe)

Typisk er det Facebook, Youtube, Twitter og Instagram, der kaldes sociale medier. Hvis du udnytter disse forkert, koster det alle dine penge – men bruger du dem rigtigt, giver de dig nye kunder i hobetal.

Pay Per Click (PPC)

Her menes der i særdeleshed betalt annoncering på Google og Facebook – men der er faktisk også en mængde andre betalte trafikkanaler, der kan give dig online markedsføring.

Landing Pages (LP)

Trafikken fra de ovenstående kanaler sendes til SEO optimerede landings-sider (landing pages på engelsk), der bygges med konvertering for øje. Landings-siderne forbedres løbende.

Retargeting (RT)

De besøgende, der ikke konverterer, rammes nu af en speciel form for markedsføring kaldet Retargeting, der er dynamisk indrettet efter, hvor langt kunden er kommet i købsprocessen.

Har du allerde besluttet dig? Hvis ja, så klik knappen herunder!

Digital Marketing er dynamisk og forbedres hele tiden

Modellen giver også den fordel at igennem retargeting annonceringen, kan der skaffes værdifuld information fra brugerne. Det kunne eksempelvis være, at vi spørger dem, der ikke købte, hvorfor de ikke gjorde det. Hvis folk får et gavekort på 100 kroner, svarer de gerne på den slags spørgsmål. De penge tjener sig selv ind tusinde gange, fordi du får værdifuld viden om din salgsproces, og kan optimere den ud fra din feedback.

Når vi kører denne model for vores kunder, vil vi hele tiden forbedre din indtjening. Det kan godt være, du starter med at omsætte for 3000 kroner hver gang, du bruger 1000 kroner på annoncering – men inden der er gået to måneder, er du på 6.000 kroner i omsætning, hver gang du bruger 1000 kroner på annoncering … Og efter et halvt år hedder forholdet 10:1 – en kontinuerlig optimering efter kundernes respons er efter vores mening den bedste online markedsføring, der findes.

Vores mål her hos Komplet Marketing, det er, at du skal tjene flere penge. Og vi ved præcis, hvordan det mål skal nås inden for kortere tid, end du lige tror!

Det hele starter med, at du tager kontakt til os. Klik derfor på knappen herunder: